Oma kerhomme, Hyvinkään Parkinsonkerho, lähellä Sinua

KUUKAUSIKOULUTUKSET ALOITIMME SYYSKUUSSA, ENSIMMÄINEN KOKOUS OLI KESKIVIIKKONA 29.9. 2021 KLO 15-17 ONNENSILLASSA.

Vaikka sähköinen tiedonvälitys pystyy hoitamaan monta asiaa nopeasti ja tehokkaasti,  henkilökohtaiset kontaktit, kokoontumiset ja keskustelut ovat tärkeitä. Osallistumista helpottaa se, että kokoontumispaikka on lähellä.

Toimintamuotojamme ovat viikoittaiset liikuntaryhmät (kuntosali, joka on suljettu vuoden loppuun saakka) ja kuukausittaiset kokoukset, joissa saamme tietoa eri alojen asiantuntijoilta, sekä vertaistukea toisiltamme. Kokoonnumme Hyvinkään Onnensillassa (Siltakatu 6 05800 Hyvinkää) kuukauden viimeisenä keskiviikkona klo 15-17. (kesä-, heinä- ja elokuussa ei ole kokouksia, ei myöskään joulukuussa)

Kokouksista ilmoitetaan Hyvinkään Aamuposti -lehdessä sekä Aamupostin Viikko -ilmaisjakelulehdessä.

Koronapandemia

Korona rajoittaa toimintaamme ja noudatamme siitä annettuja ohjeita. Tiedotamme ajankohtaisista asioista mm. näillä sivustoillamme. Meille voit myös lähettää kysymyksiä, joihin etsimme vastauksia parhaan kykymme mukaan.

Kuntosali on suljettu toistaiseksi ja ainakin vuoden 2021 loppuun, mutta pyrimme aloittamaan sen heti, kun KeuSote antaa luvan.

Yhdistyksen ja kerhojen tapahtumien värit: